دسته‌بندی نشده

آوالانچ (AVAX) با کاهش ۱۸ درصدی در هفته مواجه شد، علیرغم حمایت‌های نهادی که نتوانست بازار را تقویت کند.

افت قیمت توکن بومی Avalanche در میان رکود گسترده بازار

توکن بومی Avalanche با نام AVAX در ۲۴ ساعت گذشته ۸ درصد افت کرد و به ۲۷.۷۲ دلار رسید و روند نزولی یک هفته‌ای که نزدیک به ۱۸ درصد از ارزش آن را محو کرد، ادامه یافت. این کاهش همزمان با سقوط گسترده در بازارهای ارز دیجیتال رخ داد که در آن اتریوم (ETH)، سولانا (SOL) و دوج کوین (DOGE) نیز در هفته گذشته کاهش‌های درصدی دو رقمی را ثبت کرده‌اند و بیت‌کوین (BTC) ۶ درصد افت داشته است.

دست‌و‌پنجه نرم کردن با سطوح کلیدی

AVAX برای شکستن سطح مقاومت ۳۰.۲۸ دلاری تقلا کرده و تنها حمایت ضعیفی در نزدیکی ۲۷.۶۵ دلار پیدا کرده است. داده‌های CoinDesk Analytics نشان می‌دهد که حجم معاملات در معاملات اولیه روز جمعه به ۱۲۱,۸۹۶ توکن کاهش یافته که نشان می‌دهد فروش نهادی ممکن است در حال کاهش باشد اما هنوز معکوس نشده است.

اقدامات شرکتی در تقویت اکوسیستم Avalanche

این افت قیمت در پی ابتکارات شرکتی همسو با Avalanche صورت گرفته که هدف آن تعمیق مشارکت نهادی است. اوایل این هفته، شرکت فناوری AgriFORCE Growing Systems نام خود را به AVAX One تغییر داد و برنامه‌هایی برای جمع‌آوری ۵۵۰ میلیون دلار به منظور خرید و نگهداری AVAX اعلام کرد. این اقدام، آن را به اولین شرکت فهرست‌شده در Nasdaq تبدیل می‌کند که منحصراً بر اکوسیستم Avalanche متمرکز است.

هدف‌گذاری برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی

این شرکت یک تیم مشاوره برجسته متشکل از آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذار اسکای‌بریج کپیتال، و برت تژپل از کوین‌بیس اینستیتوشنال را گرد هم آورده و خود را به عنوان یک متولی اصلی AVAX positioning کرده است. AVAX One هدف دارد بیش از ۷۰۰ میلیون دلار از این توکن را نگهداری کند؛ اقدامی برای تثبیت نقش خود به عنوان یک چهره محوری در داستان رشد Avalanche.

واکنش محتاطانه بازار به اخبار

اما در حال حاضر، بازار این موضوع را نپذیرفته است. قیمت در حال کاهش نشان می‌دهد که حامیان نهادی ممکن است هنوز در مورد جایگاه بلندمدت Avalanche محتاط باشند. در حالی که تصویب‌های مقرراتی برای ابزارهای مرتبط با توکن در انتظار است، این تصویب‌ها هنوز به حرکت خرید تبدیل نشده‌اند.

جمع‌بندی

نقشه راه Avalanche شامل شراکت‌ها و موارد استفاده سازمانی است، اما این مبانی بنیادی هنوز نتوانسته‌اند فشار فروش فعلی را متعادل کنند.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا