تمو پس از آتشبس تعرفهای، ارسال مستقیم کالا از چین به آمریکا را از سر گرفت

تمو ارسال مستقیم کالا از چین به آمریکا را پس از آتشبس تجاری از سر میگیرد و فشار تعرفهها بر واردات کمهزینه کاهش مییابد
تمو پس از آنکه واشنگتن و پکن به آتشبس موقت در مورد تعرفههای اعمال شده توسط رئیسجمهور دونالد ترامپ دست یافتند، ارسال کالا بهطور مستقیم از کارخانههای چینی به خریداران آمریکایی را از سر گرفته و دوباره هزینه بیشتری برای تبلیغات در ایالات متحده اختصاص میدهد. این گروه تجارت الکترونیک کمهزینه، تبلیغات خود در ایالات متحده را پس از تسکین موقت تعرفهها بر محصولات چینی افزایش داده است. همچنین تصور میشود که این شرکت، لجستیک داخلی خود را برای مسیرهای آمریکایی به جای تکیه بر第三方 ها (third parties) گسترش داده است. این سرویس در ماه می به دلیل تطبیق شرکت با قوانین متغیر تعرفه متوقف شده بود. چندین تامینکننده، سرمایهگذار و شریک تمو گزارش دادند که این پلتفرم در ماه جولای، یعنی دو ماه پس از توقف سرویس در ماه می، ارسال “کاملاً مدیریت شده” را بازیابی کرد. در این مدل، تمو بیشتر مراحل حملونقل و گمرک را برای تامینکنندگان خود مدیریت میکند و کنترل دقیقتری بر فرآیند دارد.
آتشبس تعرفهای موقتاً مدل فروش آمریکایی تمو را احیا میکند
پیدیدی هولدینگز از شانگهای نیز هزینههای بازاریابی خود در ایالات متحده را افزایش داده است. دو فرد مطلع از این تغییر گفتند که هزینهها در طول تهاجم تجاری ترامپ کاهش یافته بود اما اکنون در حال افزایش است. یک نفر گفت که شرکت انتظار دارد بودجه تبلیغات به سطح سهماهه اول، قبل از اعمال تعرفههای گسترده ترامپ، بازگردد. تصمیم به ازسرگیری حملونقل مستقیم، نشان میدهد که چگونه آتشبس تجاری به صادرکنندگان کالاهای کمقیمت فرصت تنفس میدهد. در ماه آوریل، ترامپ اقدام به خاتمه دادن قانون “دمینیمیس” (de minimis) برای بستههای زیر ۸۰۰ دلار وارداتی از چین کرد که آنها را در معرض تعرفههایی بیش از ۱۰۰ درصد قرار میداد. این سیاست ضربه سختی به تمو وارد کرد. این برنامه قبلاً بر ارسال میلیاردها محموله کمارزش بدون عوارض گمرکی متکی بود. پس از دستور اجرایی ترامپ، تمو اعلام کرد که سفارشات ایالات متحده را از طریق تامینکنندگان داخلی انجام خواهد داد. مذاکرات در ماه می منجر به عقبنشینی جزئی شد. واشنگتن موافقت کرد که تعرفههای اضافی بر واردات چینی را به مدت ۹۰ روز به ۳۰ درصد کاهش دهد. ایالات متحده همچنین نرخ تعرفه برای محمولههای کوچک از چین را به ۵۴ درصد کاهش داد، اگرچه هزینه واقعی میتواند بسته به روشهای حملونقل و اظهارات متفاوت باشد. اوایل این ماه، هر دو طرف موافقت کردند که آتشبس را برای ۹۰ روز دیگر تمدید کنند. ایالات متحده گفت که معافیتهای حداقلی اعطا شده به همه کشورها را از ۲۹ اوت حذف خواهد کرد، به این معنی که همه بستههای مقرونبهصرفه با تعرفه مواجه خواهند شد. در سال گذشته، گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده ۱.۳ میلیارد بسته دمینیمیس به ارزش ۶۴.۶ میلیارد دلار را پردازش کرد.
تمو در حال ساخت لجستیک است زیرا فروش در آمریکا به کندی بهبود مییابد
شنگ لو، استاد دانشگاه دلاور، گفت که تعرفههای بالاتر “حتی برندها و خردهفروشان معمولی” را مجبور به افزایش قیمتها خواهد کرد. او گفت: “این امر فشار قیمتی که تمو و شاین با آن مواجه هستند را کاهش خواهد داد.” لو افزود که علیرغم تعرفههای موجود بر کالاهای چینی، ارسال مستقیم همچنان ارزانتر از نگهداری موجودی در ایالات متحده است. “این هنوز برای شرکتهایی مانند تمو قابل اجرا تلقی میشود.” یک فرد آشنا با گردش کار تمو گفت که این شرکت مشاهده کرد چگونه شاین، با یک شرکت تابعه که لجستیک بینالمللی و ترخیص کالا از گمرک را مدیریت میکند، توانست پس از لغو معافیت دمینیمیس توسط ترامپ، درآمد خود را افزایش داده و رشد و سودآوری خود در ایالات متحده را حفظ کند. این فرد افزود که تمو در حال ساخت توان لجستیکی خود برای ایالات متحده است، به جای تکیه بر شرکتهای خارجی که میتوانند منجر به بررسیهای سختتر گمرکی و تاخیر در بنادر و فرودگاهها شوند. هدف، کاهش خطرات مرتبط با مسیریابی، اسناد و inspections (بازرسیها) در عین حفظ پایین بودن هزینهها است.
تامینکنندگان در چین از زمان ازسرگیری، نتایج متفاوتی گزارش میدهند. یک فروشنده در استان ژجیانگ گفت که بازگشت حملونقل مستقیم به ایالات متحده “مواجهه ما را افزایش داده و فروش ما را بیشتر کرده است.” اما یک فروشنده در استان گوئیژو گفت که تقاضا به سطح قبل از تعرفه بازنگشته است. این فروشنده گفت: “پیش از این، آمریکا حدود یک سوم فروش را تشکیل میداد. الان فقط به کندی در حال بهبود است.”
اخبار کریپتو شما سزاوار توجه است – KEY Difference Wire شما را در بیش از ۲۵۰ سایت برتر قرار میدهد.