یوافسی با همکاری پولیمارکت تابلوی پیشبینی هواداران را راهاندازی میکند

گروه تیکِیاو هولدینگز — که شرکت مادر یوافسی و زوفا باکسینگ است — با پولیمارکت، یک پلتفرم بازار پیشبینی، همکاری چندسالهای را امضا کرده تا ابزارهای سنجش لحظهای احساسات هواداران را به پخش زنده مسابقات و تجربیات داخل سالن بیاورد. این خبر را دو شرکت روز پنجشنبه اعلام کردند.
این توافق، یوافسی و زوفا باکسینگ را به نخستین سازمانهای ورزشی تبدیل میکند که فناوری بازار پیشبینی را مستقیماً در تجربه زنده هواداران ادغام میکنند. هسته اصلی این راهاندازی، یک ویژگی جدید پخش است: تابلوی امتیازات پیشبینی هواداران. این تابلو که با پشتیبانی پولیمارکت کار میکند، نشان خواهد داد که هواداران در سراسر جهان چگونه روند هر مسابقه یوافسی را همزمان با برگزاری آن پیشبینی میکنند.
آریل امانوئل، رئیس اجرایی و مدیرعامل تیکِیاو گفت: «با همکاری با شاین و تیمش در پولیمارکت، ما بعد تازهای از درگیرسازی هواداران را میگشاییم. ادغام پولیمارکت با تجربه زنده یوافسی و زوفا باکسینگ، به هواداران کمک میکند تا بهصورت زنده با این رویدادها تعامل کنند و تماشای غیرفعال را به مشارکت فعال تبدیل کنند.»
بازارهای پولیمارکت جایگزین شرطبندی ورزشی قانونگذاریشده نمیشوند. در عوض، آنها مانند یک ابزار پیشبینی اجتماعی عمل میکنند که کاربران در آن روی پرسشهای بله/خیر — مانند «آیا مبارز الف این راند را میبرد؟» — معامله میکنند و قیمتهای بازار با تغییر احساسات، جابهجا میشوند. هدف از تابلو امتیازات، فراهم کردن یک لایه داستانسرایی اضافی برای پخشهای یوافسی است.
شاین کوپلان، بنیانگذار و مدیرعامل پولیمارکت گفت: «اندک ورزشهایی هستند که مانند یوافسی احساسات و بحث ایجاد میکنند. با آوردن بازارهای پیشبینی به پخش و سالن، ما به هواداران راهی تازه میدهیم تا بخشی از اکشن باشند — نه فقط تماشاگر نتیجه، بلکه بیننده تکامل انتظارات جهانیان در هر راند.»
پولیمارکت همچنین نخستین شریک تجاری رسمی زوفا باکسینگ — مجموعه حرفهای بوکس که در ژانویه ۲۰۲۶ راهاندازی میشود — خواهد شد. این شرکت، فعالسازیهای داخل سالن و محتوای دیجیتال مربوط به مسابقات آینده را پشتیبانی خواهد کرد.